Jerry Heath

70 Comments

  1. 😭😭😭😓😭😭😫😫😓😭😭y'all lucky im poor and i will never get a blessing life hurts

  2. God can walk through water baby’s are 75% water that men’s if Drake walked through baby’s he’s 75% God

  3. צמרמורת איזה איש טוב אתה שזה לא לאהמין⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩⁦🇮🇱⁩⁦♥️⁩

  4. So he gets money literally for being a shit rapper and filming homeless people dam why haven't I done this yet

  5. F*** Drake Eminem and Fat Joe is better he a New Yorker he a f**** Boston her

  6. So Sad:( 😢😢

    Really Sad:(😢😢

    MY DATA PLAN EXPIRED AT SAME TIME WHEN I WAS ABOUT TO HERE THOSE LINES .
    NOW LAST THING I CAN DO IS JUST A COMMENT

  7. so we just gon sit here and not say anything about the mother almost kicking her baby at 2:51

  8. What is this? is this song or shit ? His voice looks like singing with runny nose.

  9. Yeah they wishin' and wishin' and wishin' and wishin'
    They wishin' on me, yuh

    I been movin' calm, don't start no trouble with me
    Tryna keep it peaceful is a struggle for me
    Don't pull up at 6 AM to cuddle with me
    You know how I like it when you lovin' on me
    I don't wanna die for them to miss me
    Yes I see the things that they wishin' on me
    Hope I got some brothers that outlive me
    They gon' tell the story, shit was different with me

    God's plan, God's plan
    I hold back, sometimes I won't, yuh
    I feel good, sometimes I don't, ay, don't
    I finessed down Weston Road, ay, 'nessed
    Might go down a G.O.D., yeah, wait
    I go hard on Southside G, yuh, Way
    I make sure that north side eat
    And still

    Bad things
    It's a lot of bad things
    That they wishin' and wishin' and wishin' and wishin'
    They wishin' on me
    Bad things
    It's a lot of bad things
    That they wishin' and wishin' and wishin' and wishin'
    They wishin' on me
    Yuh, ay, ay

    She say, "Do you love me?" I tell her, "Only partly"
    I only love my bed and my momma, I'm sorry
    Fifty Dub, I even got it tatted on me
    81, they'll bring the crashers to the party
    And you know me
    Turn the O2 into the O3, dog
    Without 40, Oli', there'd would be no me
    Imagine if I never met the broskies

    God's plan, God's plan
    I can't do this on my own, ay, no, ay
    Someone watchin' this shit close, yep, close
    I've been me since Scarlett Road, ay, road, ay
    Might go down as G.O.D., yeah, wait
    I go hard on Southside G, ay, Way
    I make sure that north side eat, yuh
    And still

    Bad things
    It's a lot of bad things
    That they wishin' and wishin' and wishin' and wishin'
    They wishin' on me
    Yeah, yeah
    Bad things
    It's a lot of bad things
    That they wishin' and wishin' and wishin' and wishin'
    They wishin' on me
    Yeah

  10. ❤Que Calidad de persona y q hermoso lo q isoo ❤Me enctantas Que Dios Te Siga Bendiciendo❤

  11. this is the same music from the Drake who rejected to come to Brazil at Rock in Rio and eat the brazilian food?

  12. Боже! Это прекрасно. Прекраснее клипа я не видела. Красавчик.

  13. “You cannot do a kindness too soon because you never know how soon it will be too late.”

    https://m.youtube.com/channel/UCcq_-RHHIr0VCISONgs57qg

  14. Ezt a zenei alapot egy 20 évvel ezelőtti programmal meg lehetett írni….

  15. Do anybody else cry when u watch this video 🥺or is it jus me🤦🏽‍♂️

  16. Who plan was this to make drake sing this song in 2019

    God's plan
    On god
    3:08 the baby is like what is this?
    Money?

  17. Let's all pray god for making this song i pray if you're reading this right now
    You're blessed for god

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *